Returneringer og Refunderinger

Refusion

For de fleste varer, i det usandsynlige tilfælde at dit produkt er defekt, kan du returnere det til os for refusion eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

Returneringer

Når vi har modtaget og inspiceret din retur, sender vi dig en e-mail for at bekræfte modtagelsen. Vi informerer dig også om godkendelse eller afvisning af din refusion. Hvis den godkendes, vil din refusion blive behandlet, og der vil automatisk blive krediteret beløbet til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

Forsinkede eller manglende refusioner

  • Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først kontrollere din bankkonto igen.
  • Kontakt derefter dit kreditkortselskab – det kan tage lidt tid, før refusionen bliver registreret officielt.
  • Kontakt din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refusion vises på kontoen.

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os via chat eller på info@astrella.se

Ombytning

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du skal bytte den til samme vare, bedes du sende os en e-mail via vores kontaktformular.

Returforsendelse

Kontakt os via info@astrella.se for at oprette en retur. Vi vil instruere dig via e-mail om, hvor varen skal sendes retur til.